Boxer Specialen

special

Det är inte så att det är några som fått mersmak?
* nickar *
Så den 20/7 är det Hallstahammar som gäller för mig och Wilda, sen ev blir det Sundsvall månaden efter det .
Näää, jag ska inte bli nån utställningsfjant som åker land å rike runt för att ställa ut men lite ska vi allt fara 🙂
Och nu tänker jag ställa henne själv..
Börjar träna redan nu så gör vi nog inte bort oss helt i ringen 😉

speciala1

 

935730_10151616496897247_1737693794_n

HäxTema

Dagen har varit lång.
Borde den inte varit med tanke på hur mycket jag sovit igentligen.
Och känner mig fortfarande vimmelkantig och inte riktigt med i skallen trots att jag ätit och druckit relativt bra nu på kvällen iaf .. För visst räknas Bumlingar och Loka ?

Barnen snabb och enkel Kyckling Tortillia  och sen började vårat ” Häx-Maraton ”.
Hansel & Gretel The WitchHunters va först ut ..
Inte alls så pjåkig film.
Tuffa brudar enligt min minsting men fula häxor . Och sånna gillar vi inte 😉
Men barnen gillade den

Nr två blev Season Of The Witch med Nicolas Cage.
Sett den förut och den gillar jag mycket !
Så har ni inte sett den så gör det så fort ni bara kan 🙂

Mellan filmerna hade vi pause och tog en lite längre sväng med hundarna så dom är nöjda och glada.

Fick höra av uppfödaren att hennes minsta åkt på Kennel hostan.
Tyvärr har jag hört på omvägar att flera insjuknat sen Boxer specialen i Örebro.
Ingen av mina visar några symptom på nån hosta iaf.. * pepparpeppar *
Så alla som va där håll uppsyn på era hundar, Kennel Hostar är verkligen inte nåt och leka med och tänk på att vaccinationen inte är en 100% garanti ..

Lets Do The Zombie Walk

Ingen sömn i natt ..
Tog igen det lite mellan 09-10-30 dock innan djuren ville ut i solen
Det mesta illamåendet e borta nu iaf men när man kräkts i X antal timmar så mår man lite si och så i kroppen och man e framförallt väldigt seg , inte bara i kroppen utan i skallen också.
Man går liksom runt som en Zombie lite grann .. Hankar sig fram
Och lusten att ens försöka fixa hår eller ansikte det finns inte alls.

Vad gör man när man inte kan sova då?
Man plöjer filmer och man läser .. Såg dock ingen vettig så tänker inte tipsa er
Pratade även med Jim nån gång seeen natt tidig morgon..
Vid 06 släpade jag ut hundarna på en prommis i duggregnet ..
I Just Love Rain !
Lukten …Och det är såå friskt och fräscht !
Nu är solen framme igen iaf och spåren av en regnigt natt är borta ..

Ska prova få i mig lite kaffe nu och macka ..
Så e kroppen snart på banan igen , men det blir en mycket lugn dag iaf ..

954477_10151634370415396_1343946983_n