Film

När man är sjuk får man se hur mycke film man vill , det tycker jag .. Nu älskar jag att se film i vanliga fall också , filmfreak ..

Är barnsligt förtjust i skräck som dom flesta vet , tyvärr finns det otroligt mycke pinsamt dålig skräckfilm . Men ibland dyker det upp dom där guldkornen som gör att man älskar skräckisar 🙂

Såg en bra ikväll , Pride and Prejudice and Zombies .. Japp ! Stolthet och Fördom blandat med Zombies ! Vad kan gå fel ? Allt , egentligen , men den hade sin charm och jag gillade den .. 

  
Sen en av dom filmerna som fick en Oscars för Bästa Manliga huvudroll , The Revenant .. Antingen hatar man den eller älskar den , jag älskar den , fast det inte är nån skräckis . Och Leo som jag alltid haft väldigt svårt för gör sin bästa rollinsatts någonsin .

 

Har ni några bra tips ? Alla förslag mottages tack då det verkar blir en dag i soffan i morgon också …  

När kroppen skriker

att den behöver vila men en febrig Lillefot vaknar innan 06 och inte kommer till ro … Då är det nästan så man stänger in sig på toaletten och gråter !

Vilde fick feber i onsdags … På torsdagen hade jag feber , och det sitter i än på oss båda . Han har 39.3 och jag 39.0 , men han  är piggare än mig , mer krut i han helt enkelt 😀