Att känna… 


Att känna ren och skär lycka … 

Visst är det en underbar känsla ? 

Att känna sig tillfreds med sig själv , och det som händer och sker .. Ren lycka 

Att släppa loss den känslan i kroppen , låta den leka fram ett litet leende i ansiktet .. Visst är det underbart ?

Jag håller på och förbereder mig för SRF , i morgon är det tänkt att jag ska packa allt , hur mycket kommer jag att glömma ? Och varför kommer det sig att varje gång man ska någonstans , man har packat och sätter sig och andas , så känns det som man har glömt något ? Varför ? … 

Men men , snart åker vi … Ska vara rädd om mej det lovar jag ! Har ju Mlee med mig så hon håller allt ordning på mig … Henne kan man lita på 😉 

One thought on “Att känna… 

Kommentera

