Det är Lite roligt

Där jag bor nu kallar dom Vädret utanför mitt fönster för SnöKaos…
Där jag KOMMER ifrån kallas detta SnöFall.. Allt är relativt antar jag

Min kära Boxer vill nog helst emigrera till Spanien nu för detta gillar han inte alls ..
Släppte honom på fotbollsplanen och det tog 2 sekunder så va han hemma igen och stod och ville in in in …

Det som gör att jag drar lite extra på smilbanden nu är hur roligt vi från Landet Mellanmjölk tycker det är att gnälla på SL, SJ, SAS osv .. Herreguuuu, tror inte direkt dom jublar över att behöva köra er surkukar i detta vädret ..

Det ska liksom bara funka allt för dom trots att det e sk. ” kaos ”, men DOM får inte ha kaose, nej nej, det ska liksom funka iaf och förseningar på rätt många minuter det godtas inte alls av oss ..
Sen att vi hjälper till lite med kaoset det pratar vi tyst om…
Oj va snö det kommit, jag tar bilen iaf ….
Catchiiiiiing … Kaos ! Överallt står det folk med bilar i dikena För vinterdäck  är tydligen nåt många fortfarande missat..
Va? E det halt ? Har jag aaaaldrig varit med om förut …!!

Kamma er lite för Fasiken..
Gilla läget att det dagar som denna blir lite ” kaos ” i era scheman, eller stanna hemma istället 😀

Här är det Film som gäller.. film, latte och lite mer legoByggande som gäller idag.
Rodi kommer förbi ikväll me FavvoChokladen och roar mig lite ikväll ..
Om nu inte SL fuckar upp allt så han blir stående nånstanns 😉