Tack


Tack alla fina människor för alla pm på fb , sms och kommentarer ang gårdagen ..

Den som ska ha all pepp och alla hjärtan är Jonna som kämpar , inte jag .. Men det värmer otroligt mycket att ni tänker på mig .

Sovit mindre bra i natt , kroppen va inte direkt på min sida och när jag då måste ta mer behovsmedicin då säger jag hej då till sömnen i damma sekund som dom glider ner i magen .. Sen tror jag också att händelsen igår helt enkelt gjorde der svårare och sova . Mycket tankar och samtidigt blir jag lite ledsen , och skulle kanske behöva ventilera det hela med någon .. Skrämmande upplevelse helt klart som sätter lite spår ❤️

I morgon blir det att återgå till jobbet , tillbaka till verkligheter så att säga .. Skönt !

Jag hade massa på hjärtat jag skulle skriva om tänkte jag men e lite för trött , så det kommer senare .. 

En tanke på “Tack

Lämna en kommentar